Recenzia- Dannyho parťáci 3

4. srpna 2007 v 19:18 | Nathali |  recenzie
Dannyho parťáci - moja srdcovka. Ja viem, všetci veľkí filmoví milovníci prekrútia očami a povedia si, čo je na tom filme také úžasné, veď to nemá ani nejako brilantne prepracovaný scenár, ani žiadne dych vyrážajúce efekty, dokonca ani herecké výkony nestoja za Oskara... Jednoducho tento film je naplnený hollywoodskymi hviezdami a jeho úlohou je zarobiť veľké prachy.
Áno, ja to všetko viem a aj napriek tomu patrí k mojim naj. Jednoducho hollywoodsky miláčikovia v jednom filme, s nenútenou príjemnou zábavou a podarenými hláškami, u mňa zafungovalo presne tak ako si to tvorcovia želali. A teraz prišla 3 časť a ja som to, jednoducho, musela vidieť.

A teraz k filmu... Na začiatok sa dozvedáme, že jednému členovi partie - Rubenovi sa pritrafil infarkt, za ktorý môže istý pán Bank, ( Al Pacino - nová postava ) veľké zviera v Las Vegas. Bank totiž s Rubenom uzatvorili kšeft a mali vlastniť spoločné kasíno, no tak ako to Bank robieva podviedol svojho partnera a ten ostal na mizine. Hoci Danny Rubena upozorňoval, že sa to tak skončí, chce sa v mene Rubena pomstiť a tak sa partia stretáva opäť tentoraz je cieľom zničiť Banka, obrať kasíno o peniaze a strápniť ho na veľkom otvorení. Ich plán má však niekoľko háčikov a najväčší je perfektné bezpečnostné vybavenie. Okrem toho potrebujú veľa ľudí, veľa peňazí a majú málo času. A tak, hoci neradi, požiadajú o pomoc Terriho Benedikta ( presne toho, čo ho v jednotke okradli a vybielili mu kasíno. ) Ten im pomôže keďže mu Bank tiež leží v žalúdku... A tak sa plán môže začať.
Myslím, že toľko o filme by stačilo. Teraz skôr technická stránka .
O Dannyho parťákov sme zvyknutí na nečakaný koniec. V 11ke to bol bluf s okradnutím z video pásky, v 12ke bolo rozlúštenie akoby iný film a teraz ... nič. Naozaj, tak ako film sledujeme tak sa aj plán naozaj dial. Normálne som čakala, čo sa stane, kde bude ten chyták a on nikde. Teda pokiaľ nerátame ten mini zvrat v podobe ukradnutých diamantov, ale to by som naozaj nerátala. Takže toto ma asi trochu sklamalo.
Herecké obsadenie tak ako vždy úžasné len s malými zmenami. Prišiel Al Pacino, ale zas odišla Julia a Catherine (hoci vo filme ich Danny a Rusty spomínajú :) ) Milé prekvapenie bolo, že Matt Damon dostal viac priestoru a už nehral ´´ vyhúkaného ťuťka ´´ :-D ) Celok mu to prospelo.
Dialógy celkom slušné, najlepší bol asi koniec, keď Benedikt v telke rozprával o charite ( kto videl chápe ) a taktiež hláška: ,, Uvidíme sa, keď sa uvidíme.´´ A samozrejme pasáž keď sa kocky samy otáčajú a každý vyhráva...
Čo ma však nesmierne potešilo bol fakt, že to k nám do kín prišlo v pôvodnom znení s titulkami. ( všetky filmy ktoré nadabovali by mail dávať na nejakých predstaveniach v kine aj s titulkami , nech si každý vyberie...)
Celkové zhrnutie by bolo asi také, že film neurazil ale samozrejme mohol byť aj lepší. Mne sa to však páčilo, Po odchode z kina som mala dobrú náladu a určite si to pozriem ešte viac ako raz ( vlastne tak ako všetky časti ) Tento film odporúčam všetkým, ktorým sa páči takýto štýl zábavy ako prinášajú Dannyho parťáci. Ak vás neočarila jednotka ani dvojka tak trojka asi nič nezmení... Ale dobrý film to je, veď viete - srdcovka ...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.